Questy; czyli specjalne sesje z Mistrzem Gry, które wymagają sprytu i silnych nerwów. Nie są łatwe. Można dostać w nich unikalne przedmioty, które nie są i nie będą ogólnie dostępne na forum. Każdy quest wypełnia jedna osoba na raz.
Quest 1
Wskazówka: Wejdź do Jaskini Królów i stocz bitwę z kamiennymi końmi; strażnikami, którzy strzegą wejścia do Komnaty. Można również załatwić to za pomocą rozmowy z ich Panem, który lubi niekiedy coś zjeść.
Nagroda: Berło Głosu - pozwala na rozmowę ze zwierzętami (nimi są MG).
Prowadzący MG: Cheryl
Quest 2
Wskazówka: Pokonaj skrzydlatego jaszczura, lub przekonaj go, by oddał Ci swoją koronę. Przy Drewnianym Pomoście często go widywano. Niech nie zniechęcą Cię jego rozmiary.
Nagroda: Korona Jaszczura - Pozwala na zmianę kształtu posiadacza. (Zmiana przez MG)
Prowadzący MG: Cheryl
Quest 3
Wskazówka: Daleko, daleko stąd, na Pustyni Mglistej widziano bordowego węża. Złap go, a spełni Twoje życzenie. Uwaga; wypowiadaj je uważnie, bo wąż bierze wszystko dosłownie.
Nagroda: Co sobie zażyczysz.
Prowadzący MG: Cheryl
Quest 4
Wskazówka: Gdzieś na końcu któregoś z Korytarzy w lochach, znajduje się cela Zabójcy. Nikt nie wie kim jest, ale wszyscy wiedzą czemu tam jest. Siedzi on na skrzyni, w której trzyma swój największy skarb.
Nagroda: Sztylet Guerry - idealna broń dla zabójców. Niewielki, szybki, poręczny i wygodny. Jest zrobiony z najlepszej stali w krainie, jak i zapewne na świecie Bogów, A jego rękojeść jest wysadzana wszystkimi kamieniami szlachetnymi.
Prowadzący MG: Cheryl
By zacząć quest, po prostu wejdź do tematu.